poniedziałek, 23 stycznia 2017

BT -> Progres Projektu

Wersja 0.2:
+w czasie tworzenia u Alicze,


Wersja 0.1:
+oskryptowano większością silnika Yanfly + skrypty z oficjalnych DLC+ community fixy,
+stworzenie przestrzeni na tworzenie gry poprzez utworzenie 3 światów dla Alicze, Onirke i Kitabake.
+mechanika wyboru scenariusza,
+ustalenie kierunku i podstawy mechaniki postaci Kitabake,
+intro Kitabake z grywalnym prologiem,
+interaktywny dom Kitabake z podstawowymi funkcjami, które zostaną rozbudowane w przyszłości. Między innymi duża interakcja z wszystkim co znajduje się w domu, skrypt mini-gierki z community (autor będzie w creditsach, jak i wszyscy inni), piwnica z wirtualną rzeczywistością,
+miasto na latającej platformie na planecie Ziemia w roku 3002-3003. Zostanie jeszcze ono rozszerzone po za prologiem. Podstawowe zadania typu "Przynieś, wynieś i pozamiataj",
+kosmos z układem planetarnym, słońcem i orbitami,
+przy braku paliwa parkujemy przy najbliższej asteroidzie,
+podstawy mechaniki zużycia paliwa, lotu statkiem kosmicznym i ruchu planet
+dziura między wymiarowa, eksploracja z ograniczonym czasem i walki z demonami z innego świata, walka z "Niszczycielem Światów",
+most między światami i spotkanie "tej trójcy" głównych bohaterów,
+podstawowe zdolności i animacje wrogów,
=Kitabake czas pracy około 100 godzin,
=przekazanie projektu Alicze,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz