sobota, 6 marca 2010

Z:O -> Postacie

Duranos
Jest dowódcą Jednostki Specjalnej, do której należy Kitabake. jako jedyny członek ekipy posiada technikę "Ból". Ginie w raz z resztą Jednostki Specjalnej zabity przez Świńskiego Szamana Ognia.

Khades i Ipluton
Dwaj członkowie jednostki specjalnej, do której należą znacznie dłużej niż Kita. Znają się na swym fachu i wykonują polecenia Duranosa, nawet gdy on ich nie wydaje.

Kitabake 
Główny bohater gry. Postać pozornie prosta i przyjemna, lecz to tylko pozory. Kryje on w sobie wiele tajemnic, które dosłownie i dzięki dodatkowym questom będzie można odkryć w pełnej wersji. Jego przygoda rozpoczyna się na statku kosmicznym, gdy zostaje zbudzony przez duchy królów trzech ras. Nie pamięta wiele z przed wstąpienia do armii.
    Walka: Posługuje się dwoma krótkimi mieczami i korzysta z różnego rodzaju technik z nimi związanych. W dalszej części gry poznaje inne techniki nie związane z jego broniami.

Diablos  
Żołnierz pracujący dla ludzkiej armii na Ziemi w roku 3 003, jako korespondent wiadomości pomiędzy bazami. Uratowany z więzienia przez Kitabake, w wyniku nieoczekiwanego zbiegu okoliczności i poznaniu przeznaczenia wybrańca duchów postanawia przyłączyć się do misji ratowania świata.
    Walka: Łuk i umiejętne jego wykorzystanie nie czyni z niego siłacza, lecz inteligencja i zręczność. Jego szybkość pozwala mu na załatwienie przeciwnika w oka mgnieniu. Wykazuje dużą odporność na magię, a jego techniki ułatwiają mu walkę z wrogiem.

Di-Wir 
Szaman wiatru pochodzący z bogatej świńskiej rodziny. Nie raz ratuje skórę głównemu bohaterowi, głównie dzięki swym wizją przyszłości i wielkiemu sercu. Bardzo inteligenty, zawsze wie kogo zapytać i gdzie się udać, aby osiągnąć wyznaczony cel.
    Walka: Korzysta z wyłącznie z magii wiatru, a rękawice które nosi, służą do wzmacniania siły magicznej. Wiatr nie tylko będzie ranił wroga, ale także uzdrawiał i leczył złe kondycje.

Moty-Bak 
Świński szaman, głównodowodzący jednego z obozów świniaków, małomówny, agresywny i nie liczący się z nikim. Morduje swych przeciwników z zimna krwią. Taką osoba jest dla wszystkich, nawet innych świniaków. Jedynym wyjątkiem jest Di-Wir, świniak z którym współpracuje nie tylko ze względu na jego zdolności. Jest fizycznie najsilniejszym członkiem drużyny.
    Walka: Posługuje się mieczem, który podpala podczas ataku. Jest prawdopodobnie najsilniejszym członkiem drużyny. Łączy w sobie najlepsze elementy potężnej magii ognia i brutalnej siły. Jest nieco mniej zwinny, niż inni członkowie drużyny.

Mechaniczny kot
Jest maszyną obdarzoną sztuczną inteligencją wyglądającą jak kot. Jest on kluczowym elementem w sekwencji otwierania portalu czasu. Gdy bohater go znajduje musi udać się w gonitwę za nim, gdyż z nieznanych przyczyn ucieka on przed bohaterem.:

Koe
Bardzo znany i szanowany mag wśród koboldziej społeczności. Wybrał życie w samotności w chatce na bagnie. Jest bardzo przyjazny i pomaga nam zyskać zaufanie króla koboldów, dzięki czemu możemy go ostrzec przed nadchodzącym niebezpieczeństwem.

Król Koboldów
Bardzo rozważny i posiadający rozległą wiedzę o przeszłości i przepowiedniach swojego ludu. Wysyła nas do "Ruin Świątyni Wodnej", by sprawdzić czy jesteśmy wybrańcem z przepowiedni i czy uda nam się odnaleźć to co odnajduje zielonowłosy wybraniec z przepowiedni.

Hafd
Syn króla koboldów. Strażnik związany z elementem światła. Jest pełen werwy, trzyma dyscyplinę i dochowuje tradycji. Dumny, waleczny, inteligenty i poważny. Z racji iż jest synem króla koboldów, przyłącza się do drużyny, by pozostali królowie udzielili nam audiencji. 

Mikisi
Kobold przewodnik znający bardzo dobrze "Ruiny Świątyni Wody". Przyłącza się na chwilę do drużyny by łatwiej nam było odnaleźć to czego szukamy w ruinach. Wzbudza duże zaufanie, lecz dość szybko okazuje się, że współpracuje także z koboldzimi rebeliantami. 

Gsoe
Kobold rebeliant, podwładny Ylooziego. Po odejściu swojego pana, przejmuje władzę nad rebeliantami i kontynuuję ścieżkę porzuconą przez swojego byłego szefa. Z początku nie ma dużego znaczenia, dopiero później stanie się naszym wrogiem. A wszystko przez ślepą nienawiść do króla i jego polityki i chęci zawiązywania sojuszów pomiędzy rasami.

Ylzooi
Mag ciemności, członek szanowanego rodu koboldów, który od zawsze związany był z doradzaniem rodowi królewskiemu koboldów. Poznajemy go jako dowódce rebeliantów, lecz udaje nam się zniszczyć "Kamień Opętania" i porzuca on złą drogę. Od tej pory zrobi wszystko by się zrehabilitować i przyłącza się do drużyny by pomagając nam, pomóc wszystkim.
    Walka: Mag ciemności używający Kostura magicznego, jego podstawowym atakiem jest czar ciemności. A zdolności nikomu nie znane.

Emeralda
Starożytna bohaterka ludzi, która w zamierzchłych czasach pokonała smoka Avendzera i wyzwoliła kontynent z pod władzy dinozaurów. Ściągając rękę drapieżników z nad głów innych raz przyczyniła się do rozwoju cywilizacji. Odnajdujemy ją w starożytnym grobowcu, gdyż dzięki swym czynom stała się "Cetanem", istotą śmiertelną, lecz nie starzejącą się. Nie chce przyłączyć się do drużyny, woli sama wyruszyć na polowanie. Czy tak zostanie do końca? Czas pokaże.
    Walka: Rzuca włócznią i potrafi posługiwać się większą ilością elementów, niż inne postacie. Ona pięcioma, a inni trzema elementami. Do tego korzysta z kilku podstawowych umiejętności "Łowców" takich jak "Oślepienie","Trucizna" itp.

Burgund
Człowiek - członek "Gildii Magów", którego spotykamy w więzieniu rebeliantów koboldów. Jest zdolnym magiem i sprzedaje nam zwoje czarów I poziomów. Rebelianci pozwalają na to, gdyż chcą, żeby walka na arenie więzienia była ciekawsza. Niestety nie może się wydostać, gdyż magiczna bariera nie pozwala na rzucanie czarów wyższego poziomu. Spotkamy bo również później.

Ketok
Tajemniczy potężny kot mówiący ludzkim głosem. Spotykamy go w więzieniu gdzie mamy wspólny cel. Niestety jego cała moc zostaje zaabsorbowana i przyłącza się do nas, by dopilnować abyśmy osiągnęli zamierzony cel. Ta postać może nas jeszcze zaskoczyć.

Grekonidas
Zamaskowany stary znajomy Ylzooi-ego. Włada elementem światła jak nikt inny. Jest na sługach głównego antagonisty i spotkamy go wielokrotnie. Bardzo chce powstrzymać nasze dążenia do zniszczenia "Kamieni Opętania".  

Baba-Jaga i Baba-Dżaga
Pierwsza sprzedawała owoce z zatrutego lasu Emeraldzie i sądząc po tym, iż przeżyła 1000 lat można domyślić się, że jest wiecznie żyjącą Cetanką. Wraz z zupełnie nie znaną Babą-Dżagą wykonują zadania dla głównego antagonisty. Przyjdzie się nam zmierzyć również z tą parą czarownic.

Arion
Ludzki najemnik wynajęty przez głównego antagonistę by ukradł dzieciaka z miasta i by wykonywał dla niego różne polecenia. Pracuje dla tego, który zapłaci najwięcej. Podobno pieniądze są dla niego najważniejsze, lecz czy ktoś zna go na prawdę? Pozory często mylą.

Pakero
Człowiek ćwiczący swą siłę w ciemnościach w przejściu pod pustynią. W wyniku wieloletniego treningu staje się Cetanem i chce abyśmy sprawdzili jego siłę, walcząc z nim. Czasami jednak warto dać za wygraną. Rozważna ucieczka to nie dyshonor.

Król ludzi
Udziela nam audiencji, w której oznajmia nam, iż ostatnio znaleziono tajemniczą skałę. Oznajmiamy mu, że to "Kamień Opętania", który trzeba zniszczyć. Kiedy ma już wydać rozkaz zniszczenia kamienia, wszyscy ludzie zostają opętani i należy uciekać. Na jego temat wiadomo tylko to, że sprawnie dowodzi stolicą ludzkości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz