Duchy Elementów (STARE CE)
Jest twoim uosobieniem w grze. Bronią jest magia
wybranego przez nas elementu, zdolnościami magia
lecząca i wspomagająca, gdyż duch korzysta z sił
otaczającej go przyrody.
wybranego przez nas elementu, zdolnościami magia
lecząca i wspomagająca, gdyż duch korzysta z sił
otaczającej go przyrody.
Ku-Gen (STARE CE)
Członek gildii złodziei. Pod pretekstem zarobkowym
przyłącza się do ducha, lecz ukrywając wielkie serce
pod płaszczem okazuje się być wojownikiem chcącym,
jak najlepiej dla świata. Posługuje się magicznymi
ostrzami, trucizną i zdolnościami pozwalającymi mu
osłabić wroga i zadać nie lada obrażenia.
przyłącza się do ducha, lecz ukrywając wielkie serce
pod płaszczem okazuje się być wojownikiem chcącym,
jak najlepiej dla świata. Posługuje się magicznymi
ostrzami, trucizną i zdolnościami pozwalającymi mu
osłabić wroga i zadać nie lada obrażenia.
Kurel (STARE CE)
Mag stali, który potrafi wyczarować metalowe kule,
na wzór pocisków pistoletu. Do drużyny przyłącza się,
gdyż po cichu liczy na zgłębienie magii chaosu
i zwiększenie swych sił magicznych. Jako mag
korzystający z sił natury posiada zaklęcia podobne
do tych które mają duchy elementarne.
na wzór pocisków pistoletu. Do drużyny przyłącza się,
gdyż po cichu liczy na zgłębienie magii chaosu
i zwiększenie swych sił magicznych. Jako mag
korzystający z sił natury posiada zaklęcia podobne
do tych które mają duchy elementarne.
Anuk (CE:CR)
Handlarz, podróżnik i poszukiwacz przygód w jednej
osobie. Posiada statek. oferuje pomoc i wskazuje drogę
ku ocaleniu świata. Złote serce, hart ducha, niezłomność
i zew przygody to własności tej postaci. Korzysta z swej
magicznej skrzyni by ranić wrogów. Czeka nas nie jedna
przygoda u jego boku.
osobie. Posiada statek. oferuje pomoc i wskazuje drogę
ku ocaleniu świata. Złote serce, hart ducha, niezłomność
i zew przygody to własności tej postaci. Korzysta z swej
magicznej skrzyni by ranić wrogów. Czeka nas nie jedna
przygoda u jego boku.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz