Powoli wracam do tworzenia, wziąłem na warsztat
"Chaos Element". Dodatek do gry będzie tworzony powoli.
Z czasem może nabierze tępa.
Dlaczego nie "Z:O"?
Wracając to tworzenia na wstępie zająłem się "Ziemia: Opętanie",
lecz powrót do skomplikowanego projektu jest trudny
i przerzuciłem się na coś łatwiejszego. Myślałem nad fabuła
do drugiej części Hunter-a, lecz finalnie skierowałem się
w stronę "Chaos Element"-u. Jest dobra podstawa, łatwo się
tworzy i są dobre efekty. Będzie to gładki powrót.
Co w dodatku?
(Dodatek dziele na dwie części "Redux" i "Climax".
Pierwsza tyczy się podstawki i dodatku, a druga dodatku)
->w "Redux":
-kompletne przebudowanie gry, nowa fabuła i zdarzenia
bazujące na starym CE ale w nowej jakości,
->w "Climax":
-własne menu, biografie bohaterów, bestiariusz, dziennik zadań,
osiągnięcia, ustawienia dźwięku, tworzenie przedmiotów,
-zbieranie magii w celu otrzymania punktów rozwoju
do wykorzystania w alternatywnym systemie rozwoju -
"szachownica",
-bardziej dynamiczne i trudniejsze walki w niestandardowym
-bardziej dynamiczne i trudniejsze walki w niestandardowym
ATB(wait) i lokacje z wbudowanymi zagadkami,
->w "Climax":
-wybór pomiędzy dwoma frakcjami: Twierdzą Reptilian,
a Miasteczkiem Nowocześniejszym i pomoc w wojnie,
która toczy się pomiędzy nimi + budowa i rozwijanie
Twierdzy lub Miasteczka,
-podróżowanie po świecie za pomocą statku, zbieranie
-podróżowanie po świecie za pomocą statku, zbieranie
załogi i trzymanie na nim pamiątek z przygód,
-przynajmniej 9 nowych zbiorów lokacji do eksplorowania
-przynajmniej 9 nowych zbiorów lokacji do eksplorowania
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz