poniedziałek, 15 sierpnia 2011

CE -> O grze


Jest to druga stworzona przeze mnie gra. W niej wcielamy się
w rolę elementarnego ducha - wysłannika natury. Dzięki
wykorzystaniu bezimienności postaci i pozbawieniu jej
cech osobistych możemy poczuć się, jak gdybyśmy byli nią
sami. Taka właściwość ma przybliżyć nas do gry i sprawić
byśmy zagłębili się w nią i poczuli jej klimat. Każda
z 8 postaci do wyboru posiada odrębny wygląd jego
wariacje i animacje. Wybór tej postaci, która najbardziej
nam się podoba, także był zabiegiem, który miał za zadanie
nadanie głównej postaci osobistego charakteru i poczucie
większego wpływu na grę. Mapy w grze są bardziej dokładne
i obszerne. Gra jest dość liniowa i nie daje nam wiele
swobody. Nie zobaczymy tu dodatkowych ‘boss’-ów,
sekretnych lokacji i skarbów. Podczas tej gry uczyłem się
nowych rzeczy w ‘RPG Maker’-rze. Po raz pierwszy
wykorzystałem przełączniki, których w podstawowej
wersji „H:AD” nie było. W grze uosobiamy się z postacią
ale pracujemy w drużynie, w celu osiągnięcia zbieżnego celu.
Postacie mają zmienne animacje podstawowych ataków oraz
zdobywają nowe zdolności wraz ze wzrostem poziomu.
Gra może miejscami się przycinać z powodu zbyt dużej
ilość zdarzeń. Zdaję sobię sprawę, że stare CE jest
słabą grą. Właśnie dlatego pracuję nad ‘re-imaginatem’
o nazwie ‘Chaos Element: Climax Redux’.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz